Falancahanim Adet olacak gibi bel ve kasık ağrısı var umarım hamilelik belirtileridir test yanıltmaz diye düşünüyorum
Askeryarii Falancahanim bendede aynı adet olacak gibi belirtiler vardı çok iş yapma ben bilmedim cam perde yıka heryeri dil bide baktımki hamileymişim tutunamadı
Sena00 Falancahanim hayırlı olsun gebelik var evet adet olacakmış hissi oluyor herkeste kasik ağrısı bunlar normal adet gününüz geldiği için ağrıyor ağır kaldırmayın kan verin 🌸
semadrd Esila201619 var gözüküyor canım hayırlı olsun inşallah ben her gece sabaha kadar adet olurum diye uyuyordum öyle regl ağrım oluyordu yani
Aysershn44 Falancahanim o kadar silik bi çizgiyle gördüm ki testimi aksam 22:40 falandı direk tıp merkezine kan vermeye gittim 33 mü 36 mı ne çıkmıştı değerm bence gidin bi tahlil verin💕