Aleynaerayy22 Kızlar karnımın sol tarafı dünden beri kaşınıyor ya nemlendirsem de faydası yok yine tatlı tatlı kaşınıyor gerildiği için mi acaba bebekte oralarda geziyor
Nazlison Aleynaerayy22 bazen ne yapsanda oluşuyormuş öyle okumuştum hayırlısı annelik kolay değil diyip avutalım kendimizi 🫠
Aleynaerayy22 Nazlison evet o doğru kesinlikle öğrendiğimden beri çatlamayayim diye yağlar kullandım hep ama yinede harita gibi oldum 😵💫