Mamita
Arkadaşlar,nasipse doğuma 3 hafta kaldı.Bugün daha önce hiç yaşamadığım bir sancı çektim.Sabah göbek deliğimde sanki içten morarmış da dıştan ezik gibi ağrı, sonrasında da kaburgalarımı biri ayırıyormuş gibi sancı,ağlattı beni..Epey zorlandım,eşim biraz masaj yaptı,sıcak bişeyler içtim ve hafifledi,akabinde geçti sandım.Yemek tantanasından sonra yine başladı.Nedir bu fikri olan?