Tubasu Kızlar yardımcı olur musunuz 35 haftalığım bugün ama makat bölgemde baskı ve ağrı oluyor neden ?? Ve bu doğum korkusunu nasıl yenicez cok korkuyorum yarı baygın olsam heycandan korkudan birsey olur mu diye tümde uyanması çok geç oluyormuş sizce ne yapmam gerek
Fndkrdu Tubasu bende 36+1 haftalığım canım aynı şeyler ara ara bende de oluyor galiba doğuma hazırlık gibi bişey bu tarz şeyler. Bence korkmamalısın inancını yüksek tutup sadece bebeğine kavuşmayı hayal etmelisin ne gelirse Allahtan diyebilirsen ve her şeyin hayırlısı ile olmasını dua edersen emin için rahatlayacaktır 🙏🏻😇
Eboz Tubasu Bence korkmayın çok güzel an onu size getirmeleri sizin göğsünüzü emmesi bile çok mucize Suni sancı çekip sezeryana gittim Yani iki acıyı birden tattım zor oldu ama o an bambaşka bir şey artık ağrılarınız artar baskılar artar 38 haftaya gelin yürüdüğünüz yerde Sanki özel bölgeniz dışarı çıkacak gibi ağrı bile hissedersiniz
mervebeklevic Tubasu 38 oldum tık yok. Ama korku sardı beni de çatı muanem var bu hafta sanırım o yüzden
Tubasu Fndkrdu her zaman dua ediyorum bebegımı kucağıma alacağımı hayal ediyorum ama şu korku beni bitiriyor
Ayseguloprl_ 23 haftalığız bizde bu korkular bende de başladı kendimle konuşup yaparsın zor değil bebeğin için diye tesseliler vermemde açıkçası ürküyorum baya
Sanie 14+3 haftalikim ve bir sorum olacak sizlere. Karnimda agrilar var doktoruma sordum, serum, tahlil herşey yapildi. Tahlillerde enfeksyon gorundu ve doktorum bebek buyudukcede olabilir dedi. Sizdede varmiydi buna benzer bsy.
Buse55_ Bende çok korkuyorum 26 Aralık’ta gün verecek doktorum panik atağın olduğu için hissedersem diye korkuyorum hayırlısıyla bir sıkıntı olmadan inşallah kucağımıza almamizi nasip eder Allah 🙏
Eboz Tubasu komple bayılmayın güvenin kendinize belden aşagısı uyuşması daha güzel ilk o sesi duymak çok degişik duygu 😀😀
Maykaa 33+3haftalığım 4. Gebeliğim ilk gebeliğim gibi korkuyorum sezaryen olucak çünkü heyecanımı yenemiyorum korku var çünkü riskli 🥺 ve erken doğum belirtileri var 36. Haftaya kadar dursun diye uğraşıyoruz 🤰🏽