Kızlar dün kontrolüm vardı Nst de bir şey çıkmadı dr muayene etti biraz canını acıtıcam dedi ki öyle de oldu yumurtalıklarım çatlıcak sandım açıklığıma baktı ama yok ben uyarıyorum bi cm falan açıklık olsun diye dedi kanaman olur ağrın olur bir kaç gün dedi kanamam devam ediyor ağrım beni maaf etti kasıklarım sanki patlıcak gibi uyku uyutmadı geceyi zor sabah ettim durup bi daha başkıyo bacaklarıma vuruyo ağırısı bu kadar şiddetli olması mümkün mü muaynedrn sonra başına gelen fikri olan var mı 🤦🏻♀️