Kizlar günaydın,
Bu son 3 4 gündür normal de 2 litre su içiyorsam 4 litre su içmeye basladim ve aşırı susuyarak içiyorum kana kana derler ya öyle. Geçen hafta bebeğin suyu bı tık fazla çıkmıştı alakası var mı bilmiyorum ama gece bile sadece 2 litre içiyorum neden böyle oldu ya :( etkiler mi acaba suyunu bebeğin?