İlk bebeğimde çalışmıyordum evde kendim baktım büyüttüm ama yine de elektrikli pompaya ihtiyaç duydum ilk zamanlar. Çünkü bebek başta iyi boşaltamıyor o zamanlarda sağmak gerekiyor mastit olmamak için. Bir de sıkılıp bunalınca buzlukta süt olursa bebeği birisine bırakıp çıkabilirsiniz. Bana göre gerekli bişey yani uygun fiyatlı ya da ikinci elden bile alınabilir. Çalışan anne için mutlaka ihtiyaç olduğunu düşünüyorum