Arkadaşlar bu babalik izni kac gun ve sadece memurlara mi geçerli yoksa işçilere de geçerli mi ? Ayrıca haftasonuna denk gelirse o günler de tatilden sayılıyor mu? Bilgisi olan var mı konu hakkında… ve ücretten kesinti oluyor mu? Internette okudum bir şeyler ama yaşayan varsa birebir öğrenmek isterim.