Haticekrty İlk oğlumun adı Eymen ayaz buna karar veremedik bir türlü yağız efe, Ömer Asaf, çağan. Enis, aras, varmı sizde isimler
DerininAnnesi35 Haticekrty ay hep etrafımda gördüğüm yaramaz çocuk isimleri 😊 ben de Kuzey düşünüyorum ama şöyle akıllı uslu Bi çocuk görsem hemen onun adını koycam 😊 kızımdan ağzım yanınca böyle oldu 😂
Dmrbs18 Haticekrty Ali asaf yada alparslan ismimlerini beğeniyorum bende kerem Ali vs 😊 iki isim tercih ediceksiniz sanırım ikinciyede . İlk cocugunuzda herhangi bir sıkntı oldimi iki isim konusunda iki ismide deniliyor mu yani
1Mavimavi DerininAnnesi35 oğlumun adı kuzey yavrumu övmek gibi olmasında yada olsun ya 😂 sadece uykuyu asla sevmez ama aşırı zekidir tuvalet eğitimini bile 1.5 yaşında 3 gün de öğrendi Şuan 4,5 yaşında İngilizce ve türkçe konuşabiliyor Kitap dışında pek oyuncaklarla oynamaz Kitap yada kamyon hediyeyi aynı anda alırsanız Kitabı görünce çıldırır Bilgiye aç bi çocuk Nerden neyi kapsam diye uğraşır 4.5 yıldır beni uykuyu sevmemesi Beslenmeyi sevmemesi aşırı yordu ♥️ Ve tam bir ikizler tabi 😂
DerininAnnesi35 1Mavimavi benim kızımın adı da Derin(martta 3 yaşında olacak) aynı sizin anlattığınız gibi. Ama hareketi beni o kadar çok yoruyor ki. Hastalandığında da iyi olsun hareketli olsun diyorum. Hiç erkek ismi de beğenemiyorum, eşim de atlas kuzey falan diyor. Bi tek Kuzey için sıcak bakıyorum gibi. Bakalım zaman ne gösterecek :) kızımda çok şükür uyku problemi yok ilk 4 ayı saymazsak tabi. Sağlıkla büyüsünler 🙏
Hazalaskin Haticekrty yorumuma kırılma ama Ömer asaf dışında öbür isimlerin hepsi gözlerimi kapattığımda koşuşturan iki dakika yerinde durmayan yaramaz mı yaramaz çocuklar geliyor 😂
YagmurAnnesi Haticekrty Oğlumun adı Egemen 💙 Sanırım şimdiki de Çağatay olacak..💙 Uraz Ayaz Batuhan Kıvanç
Haticekrty YagmurAnnesi aslında biz isim ararken egemen ve aras ismi arka arkaya geldi söylerken birbirimize bakıp güldük egemen aras Eymen ayaz a da uygun ama biraz çakma Eymen ayaz oldu gibi geldi bize😁
1Mavimavi DerininAnnesi35 amin arkadaşım rabbim sağlık versin Bişekilde büyüyorlar Bende ikinciye hamileyim yine oğlum olacak Atlas ismini çok istiyorum ama eşimde çok sıcak bakmıyor Bakalım Gene doğurunca netleşir 😂