NUR25 arkadasim tahlil sonucun gayet guzel zaten olmasi gerektigi gibi. Doktoru yanlis anlamis olmani umut ediyorum aksi takdirde nasil boyle seyler soyledi hayretler icerisindeyim.. eger kanaman lekelenmem vesaire yoksa surekli kan verip kafani karistirma . Ayni seyi ilk tup denememde ben yasamistim transferden daha stresliydi surekli kan verip sonuc beklemek. Senin bir skntin yoksa 1 hafta sonra direk doktora git bana sorarsan . İnsallah keseyi gorur ve rahatlarsin 🙏🏼 Bende tup bebek yoluyla hamileyim su an Allah tamamina erdirmeyi nasip etsin insallah