Snglseyma Ajda_3452 ben 30 haftayım bu kadar yok canım için rahat olsun doktor dedi iç karnın büyüktür son aylarda çıkar dedi
Merveofs Normal canım kiminin iç karnı oluyor benim de öyleydi doğuma günlerim.kalmisti beni 6-7 aylık falan sanıyorlardı 🥲😅
NM_mom Benim 23. Hafta da bu kadar bile yoktu 25-26. Haftadan sonra minnacık çıkmaya başlamıştı, iç karnın geniş olabilir🤍 allah sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🫠