1aysekaplan bende dönem dönem oluyor şuan 33+5 olduk 20lerin ortasıydı herhalde kaşontıdan uyuyamıyordum bir ara şimdide nadiren oluyor. Herhalde 2 3 haftadırda uykularım saçma sapan bölünmeye başladı sabaha kadar 50 kere wc ye gitmem bir yana bide böyle anlamsız uyanıp bakınıyorum sağa sola telefona. Vücut kendini doğum sonrasına hazırlıyormuş geceleri sürekli emzirmek için uyanıcaz ya