Tugce3479 Bebek bezlerini yeni doğan kaç numara kullandınız? çok fazla bez gidiyor mu stok yapıyorum da bilen annelerimiz yanitlayabilir mi🥰
3babymom Tugce3479 yenidogan bir paket bitti iki ci paketin yarisi olmadan küçük gelmeye başladı sonra ki numaraya geçtim bence stok yaomayin ilk dönem cabuk büyüyorlar numarayi da bir buyugunu almak gerekebiliyor ayrica pişik ihtimali de var yenidoğan iki paket yeterli bence
Tiiffany Tugce3479 stok yapmayin derim. Her bez yaramıyor malesef. Benımde 3.gebelik hiç stok yapmadim
NM_mom Ben 3 paket 1 numara kullandım, kiloyla alakalı bi durum. Bi de kilo verdi ilk doğduğu haftalar o yüzden o kadar kullanıldı. 1 paket kullanan bile okudum burda 😂