Bilgi-berna Takviminde baktigim zaman şuam 6 gun gecikmis regl zamanim ara ara regl olcakmism gibi karnim agriyo ama olmuyorum sizce gebelik varmidir ne yapmaliyim
beyzacmvrc Bilgi-berna zaten adet olacakmissknjz gibi oluyo aynı 😂 bel kasik agriis çok olmistu bende ha oldum ha olacam derken 4 gün gecikmenin sonunda miniğimizi öğrendik 🥰
mucizebebek_ Bilgi-berna canm en saglıklsıı kan testi. Her adet görmeyen hamile olmuyor başka sorunlar da olabiliyor veya stresten de gecikme olabiliyor bi kan ver derim ben en sağlıklı sonuç o .. istiyorsan Allah gönlüne göre versin 🌸
Bilgi-berna mucizebebek_ orasi öyle evet düzendeydi düzene girdiginden bu yana ilk böyle olsu bakalim hayirlisi
Bilgi-berna beyzacmvrc yarinda regl olmasa ya hastane yada test alip yapicam tekrar rahatsizligimda var ona gore twmkinli olmam lazim
beyzacmvrc Bilgi-berna idrar verin varsa çıkar zaten gününüz geçmiş çok silik de olsa çıkar benm 4 gün geçmişti kipkirmiziydi çizgi