mysakfn gebeliğin başında oluyodu yerleşme ağrısıydi galiba geçti. Ama 13. Haftanın sonlarına doğru yani yaklaşık 3-4 gündür bir bel ağrısı anlatamam. Kollarm bacaklarım ya bütün vücudum ağrıyor sanki etlerimi cekiyolar uyuyamıyorum 3 gecedir. Magnezyum eksikliğinden kaynaklanır diyolar bakalım haftaya kontrol de doktor ne diyecek. Şimdiden böyleyse son aylarımı tahmin bile edemiyorum 🥺