tugce_emlk bencede değil uzun zamandır sürüyorsa bende aynı durumdayım duş aldım. Şimdi geldikçe işte evde çekmeye çalışıyorum çok kötü ama napalim dayanicaz biraz.. Gitmek istiyorum ama ben devlete gittiğim için sürekli. Alttan açılmaya bakarlar diye hemen gitmek istemiyorum