Bebisko tam bitkisel degil ve aşırı agır bi kokusu var hamile kalmadan önce merak edip almıştık ufak bi yerde denedik resmen tahriş oldu yaktı. Eger sir canınızı acıtıyorsa adet gününüze denk getirmeyin. Ben takvim tutuyorum hala daha adetin üstünden 1 hafta gecince acı olmuyor.