kızla r39+1 hamileyim ilk doğumum nişan ya da su gelmedi bugün korunmasız ilişki oldu akşam 8den beri belime hafif ağrı giriyordu önemsemedim ama 1.30 da 1,50 de ve 2.07 de şiddetli adet ağrısı gibi girip belime gidiyor ağrı sizce doğum mu başlıyor lütfen cevap