Betulkaraa34 az da olsa yürüyüşe çık aşko açık hava mükemmel iyi geliyor bizde bazen eşimin işinden ötürü geç yiyoruz ve fark etmeden hızlı ve çok yiyorum hemen bi soda içip atıyoruz kendimizi dışarı, buralar tehlikeli gezilecek yer yok ama kapı önünde bi aşağı bi yukarı gidiyoruz ortalama 100-150 adım atıp o havayı solumak bile hızla sindirime yardımcı. Çıkmazsan yatamazsın