Huzur [bilinmeyen] merhaba benimde akraba evliliği..benimki pozitif eşiminki negatif acaba bi sorun olurmu bi bilginiz varmı ?
mercimek Teyzemin oğluyla evliyim 26 hafta olacaz yarın, kan uyuşmazlığı da var kontrollerde bi sorun çıkmadı çok şükür inşallah sağlıkla alırız evlatlarımızı kucağımıza 🙏🏻
tubatayfun ozis yok cok sukur iyi gidiyor sadece progestan oral iciyorum o bir kac saat basimi donderiyo okadar
Gzdykpln ozis Kan uyusmazligi sen eksiysen baba artiysa ve bebek babanin arti kanini alirsa olusuyor diye biliyorum bu durumda da sik sik kan testi yapip takip ediyorlar ve galiba igneleri var arada vurulman gereken doktorun iyi bilgi vermiyorsa daha vakit varken degistir bence doktor her acidan seni aydinlatmali cunku sorun ne olursa olsun 👍🏻
ozis [bilinmeyen] Kız erkek fark etmez sağlıklı olsun ama gönlümden geçen erkek 🙂 evet bulantm falan hiç olmadı baş ağrıları oluyor akşamları ama kısa süreli 🙂
ozis [bilinmeyen] inşallah benim de hislerim kuvvetli eşimde erkek diyor 🙂 burcun ne canm çok benziyoz 🙂
gunaynur ozis her akraba evliliği yapanın bebeği sıkıntılı olacak diye bir şey yok. Sadece risk diğerlerine göre biraz daha fazla oluyor.
Zeynepy Bende akraba evliligi 11 hftalik hamileyim bundan once iki dusugum oldu birisi bos gebelikti. Insallah sagliklidir bebislerimiz ❤