Kadriye28 bende benzer bir durum yaşadım baya da soru sordum bunun için ama kimse yaşamamış sanırım bu durumu. Kesemin büyümediğini söyledi doktor bana da ilk başta. Şöyle anlatayım 3 günde 7.1mm den 7.9 mm ye çıkmıştı. Doktor en az 10mm olması gerekiyordu şuan çok düşük demişti. Bir haftadan fazla böyle devam etti olay. Kalp atışını bekledik. Kalbini duymamız gereken zamanda beklediğinden küçük olduğu için beklemek zorunda kaldık. Bu durumda ayağa kalkmamı yasakladı. Progestron ilaç ve iğne verdi. Folik asitimi aksatmadım. Yediklerime dikkat ettim. Ama gerçekten yatmakta baya topluyor bebeği. Annemlerde kalıyoruz bu süreçte. Geçen pazartesi kalp atışını duyduk Allaha şükür. O kadar korkudan sonra. Başka bir doktora da gidin asla umudunuzu kaybetmeyin. Bebek içinde varsa büyür. Bazı besinler bebeği büyütüyor, kilo aldırıyor. Bunlara da bakın. 9. Haftaya kadar kalp atışını duyma zamanı var. O yüzden bence başka bir doktora gidin veya doktorunuzdan progestron iğnesi yle ilacını isteyin.