ms_annisko benim hamile oldugumun tek belirtisi bacak agrisi et kesigi seklindeki agrilardi. Buyudukce artti ve en son agri siziya karisti ve dr.a gittim. Agrilarim var dedim, hamile olmayasin dedi, guldu. Her degisimi agri olarak algilayacaksin dedi. Icini ne burda yorum ne baska bisi. Bir tek doktorun soyledikleri rahatlatiyor. Arayabiliyorsan ara, ama benim yatakta donerken bile agrim var