Minnissh çiğ olan kesinlikle yenilmemeli. Normalde hamileliğimde her türlü sakatat işlenmiş gıda vs çok canım çektikçe yedim 1-2 kez olacak kaydıyla ve temizliğine güvenerek. Fakat sushi ve etli çiğköfte gibi çiğ besin barındıran proteinleri yemedim. Çünkü yenilirken bile az pişmişinin riski varken çiğ yemek çok tehlikeli toksoplazma riskine karşı. Ama sadece sebzeden oluşan ya da pişmiş ürünler içerenlerden yiyebilirsiniz. Ayrıca çok fazla soran oluyor çiğköfte çekti canım yiyebilir miyim diye. Hazır satılan çiğköfteler etsiz olduğu için onlarda bir risk olmuyor, etli olan çiğköfteler riskli. He ne kadar yararlı orası tartışılır ama çok can çekerse yenilebilir bence.