Kızlar selam 22+1 deyim mide bulantılarımın hafiflemesıyle bırlıkte sankı yemek borumda bısıler kalmıs hıssı var uzun süredır.Bogazıma yumruk oturmus gıbı.Sadece bısıler yerken gecıyor.Gecelerı uzanarak yatamıyorum mıdem agzıma gelıyor oturarak uyumak zorunda kalıyorum nasıl gecer bı bı tedavısı var mı?