2_kezannelik İlk gebeliğim çok zordu sağından soluma dönemiyordum ama bu gebeliğimde gerçekten karnım boş gibi kilosu da iyi hani bebegin sizce neden böyle hissediyorum ?
prensmusta 2_kezannelik benim de ikinci gebeliğim.11haftalığız.Bazen hamile olduğumu unutuyorum 🤭ilk gebeliğimde güzel geçmişti ama sanki ikincide hiç hamile değilmişim gibi.Rahim daha önceden genişlediği için belki öyle hissediyorum diye düşünüyorum bende 🧐