Ayyy kızlar ilk gebeliğim normal istiyorum oğlum olacak nasipse . Heyecan başladı hep zamanını doldurur gelir diyorlar 😂ya 38 de doğarsa vs diye düşünüyorum . Bu arada 35+2 haftalık hamileyim doğum 20 Ocak görünüyor .sizde durumlar nasıl heyecan varmı hazırlıklar bitti mi 🥰