Aysegu2611 Edremit devlet hastanesin de doğum yapacaklar ve yapanlar nasıl sizce doktorlar ilgileniyor mu
Aysegu2611 Aslimii heralde baksana zaten bir doktor var Ertan bey ben ona gidiyorum ama çok ilgisiz bir doktor
Aslimii Aysegu2611 bende ayse hanima gidiyodum iyiydi o sonra dogum iznine cikti gitmedim bende bidaha devlete
Aslimii Aysegu2611 erken dogum izinine cikmak zorunda kaldi dediler bana hatta yerine baska biri bakiyodu.