Baloglum93 28+3 haftayiz ama hala hamilelik çizgisi çıkmadı karnimda sizin kaçıncı haftada çıktı acaba
Tekininannesi Baloglum93 çıkacak diye bir şart yokki yani her gebede oluşmuyor o çizgi bende olusmadi 2 hamileleigimde de 😁
zepbjk Baloglum93 ilkinde sonlara doğru çıkmıştı şimdikinde 36 haftalık ama hala yok 😃 çok sıkıntı olan bir şey değil hormonlardan dolayı melanin değişimi açık tenliysen daha az belirgin olur
Baloglum93 EmineDefneGokce evet benimde ilkinde çıkmıştı 2. De çıkmadı hala ona şaşırdım acaba çok kilo almadım bu ikincide ondan mıdır
Ellove EmineDefneGokce bende almadım ama Baloglum93 bende almadım çok zayifim hatta ama yinede çıktı 20. Haftada ve de sarışınım cikmaz diyolardi