Kızlar selamlar çok şükür 39+2 de doğum yaptım dünyalar tatlısı oğluşum var Rabbime sonsuz şükürler olsun. Ağrılarım biraz fazla henüz geçmedi oğluşum 6 günlük oldu. Bugün bizi çok korkuttu adeta ağrılarımı unuttum bir şey olacak diye çok korktum. Emzirdim ve sonra uyudu uzun süre gözlerini açmadı altını defalarca açtım tepki vermedi çok korktuk hemen doktora gittik şükür bir şeyi yok her şey temiz çıktı ama tepki vermemesi beni benden aldı Allah’ım bir daha yaşatmasın 🙏🙏 aynı durumu yaşayan var mı