FKD949720_ Kızlar çok zor doğum geçirdim vajinamda sesler geliyor doktor estetik yapman lazim diyor cok korkuyorum kötü olur diye yardimci olursaniz sevinirim😞😓
1Gunes FKD949720_ yo vajinal estetik normal doğum yapanlar için şart bence o kadar yırtılma oluyor bebek dünyaya geliyor haliyle dikiş atılsa da eski haline dönmüyor. Yapılabilecek bisey şahsen bende doğumdan sonra sezeryan olacağım ve göbeğimi toplattirmayo düşünüyorum.
Ledeyna21 FKD949720_ yalnız doktorlar doğurganlık tamamlandıktan sonra öneriyor yoksa eski haline dönüyor tekrar ve doğumdan en az 6 ay sonra en sağlıklı zaman yapmak için
FKD949720_ ama bunu tecrübeli bir doktor yapmasi lazim Karstaki doktorlarada güvenemiyorum zaten ebeler bana travma yaşatti
Nurr- Doğumdan 40 gün sonra rahim kendini toparlar derler ama bebek gibi oluyor diyorlar bence biraz bekle kendini mutlaka toparlar helede emziriyorsan tamamen toparlar
FKD949720_ 3 yıldır doğum yaptim ben ve 3 yildir özel hayat diye bisey kalmadi bende cok yirtildim ben
Imu FKD949720_ ne gibi problem oldu bende aynı dertten muzdaribim tek benim başıma geldiğini falan düşünüyorum. Psikolojim bozuldu
FKD949720_ mesela idrar kesem aşağiya düşttü. vajinamda genislemeler oldu. dudak kisimlari sarktiği icin kasinti sürekli var. makatta ise çatlama oldu affedersiniz lavaboya gidemiyorum.