mucizebebegimmm Kahramanmaraş tıp fakültesinde özel doktora gidenler, doktorlarınız kim? Doğumunuz nasıl olacak? Vs vs ….
Elanur1995 Merhabalar 🌹Bende merak ediyorum. Tıp fakültesinde ücretsiz muayene olabiliyor muyuz? Kadın doğum polikinliği açık mı ? MHRS den randevu alınmıyor
mucizebebegimmm Elanur1995 ben Google’ye KSÜ randevu yazıyorum oradan TC ve telefon numarasıyla randevu alıyorum. Ücretli muayene ve ücretsiz muayene yeri var. Ben doktorumdan ötürü ücretli muayene bölümünden randevu alıyorum.
mucizebebegimmm Elanur1995 Abdullah Tok’a 244 ₺ ödüyoruz. Diğerleri de öyledir heralde. Sadece doktor ücreti var. Tahliller vs ücretsiz zaten. Fakat doğum, rahim filmi vb. işlemler ücretli mi bilmiyorum 😊
mucizebebegimmm Emnnur bende Abdullah Tok’a gidiyorum. Acaba ücretli doktorlarda doğum ücreti ne kadar oluyor bilginiz var mı?
Emnnur mucizebebegimmm ben Abdullah toka gittim 1 kere aşılama yaptırdı olumsuzdu böyle bi kaç ay gitti gelmedi bende değiştirdim
Emnnur mucizebebegimmm hayır orda sadece muayene ücreti veriyorsun diğer şeyler ücretsiz muayene ücreti ödemek istemezsen sabah erken gitmen lazım 1 buçuktan sonra özele muayene olmuş oluyor
Nazlican46 mucizebebegimmm merhaba Abdullah bey normal doğum ne kadar yapıyor ve normal doğum taraftarı mi özel olan çoğu doktor sezaryen yapmak istiyor çünkü
Emnnur mucizebebegimmm kötü demiyorum zaten iyi bi doktor ben tedaviye başladığımda kendisi girmişti benim tedavim yarım kalmıştı
mucizebebegimmm Emnnur yok dediğinizi yanlış anlamadım. Siz Murat bakacağı da önermişsiniz o yüzden dedim doktorumdan memnunum diye 😊
mucizebebegimmm Emnnur ben tüp bebeğimi başka şehirde yaptırdım ama gebelikte yaşanan sorunlardan ötürü Abdullah beyde devam ettim. Şu an iyiyiz. Ama ameliyat ücreti ne kadar veriliyor doğum için falan onu merak ediyorum açıkçası 😊
Hatice_1303 mucizebebegimmm dogum hakkinda bilginiz var mi muayene oldugumuz doktor giriyor mu doguma yoksa kim denk gelirse mi