BuseAtlasIzler Kızlar 38+4 olduk ama oğlum gelişim açısından 2 hafta önde gidiyor son 1 haftadır ayağı kalktığımda bacaklarımda aşırı baskı ve çatıda şiddetli ağrı hissediyorum sancımız hala yok kontrollerde benim gibi aynı hissi yaşıyan var mı aranızda