Hanımlar merhaba. Biberon alacağım ancak avente bakarken kafam çok karıştı. 0/6 ay icin hangi biberonu almam gerekiyor? Yenidogan ayrı 3 aylıkken değiştirmek gerektiği vs yazıyor 0/6 ay süresince kullanabılecegım bıberon istiyorum yardımcı olur musunuz? Önerilere açığım.