Melld Kizlar gebelikte yas pasta yemek riskli mi? yas pasta pastaci kremasindan yapilmissa pismisse yani ve icerigi taze ise sorun olur mu ? Yiyen var mi ?
baby3_ Melld bu soruyu pastacıya sorarsanız cevabına göre karar verebilirsiniz 😀 bu kadar kasmayın gerçekten
Kleopatra- Melld Abartmaya hiç gerek yok bence iki kazan yememişsinizdir sonuçta. Ayrıca yedikten sonra değil yemeden önce araştırsaydınız keşke ama birşey olmaz yani.
Melld Melld Kleopatra- Tabiki arastirdim, konustum da butik bi pastane zaten pastaci kremasi kullandiklarini soylediler. Ben yine de internetteki bilgi kirliliginden dolayi bir de bu deneyimi birlikte paylastigimiz diger hamile annelerden bilgi almak istiyorum hepimiz farkli haftalardayiz sonucta ☺️
Babykalamar Ohooooo ben 4. Aydan sonra okadar yedimki🤣🤣 bence bu kadar dusunmeyin guvendiginiz temiz biryerde yiyorsaniz neden sorun olsun. Kremada sonucta pisiyor.
Melld Melld Kleopatra- Tabiki arastirdim, konustum da butik bi pastane zaten pastaci kremasi kullandiklarini soylediler. Ben yine de internetteki bilgi kirliliginden dolayi bir de bu deneyimi birlikte paylastigimiz diger hamile annelerden bilgi almak istiyorum hepimiz farkli haftalardayiz sonucta ☺️
Kleopatra- Melld Evet haklısınız. Sanırım sizde pinpiriklisiniz biraz bu konularda bende öyleydim çünkü. Şimdi doğurdum da ne istiyorsam onu yiyorum. Bu evreler zor anlıyorum sizi 😂
poyrazin_annesi28 Melld Yani tabikide yenebilir. Hasta değiliz hamileyiz canım. Sadece kilo açısından abartmamak lazım o kadar
Crescent96 Yaş pastada yememek mi gerekiyormuş😆 3 yaşında oğlum var ona hamileyken her hafta canım çekiyodu valla yiyordum. Şimdide 4,5 aylık hamileyim 2-3 kez yemişimdir.. O kadar kasmayın çok sık tüketmek gebelik şekeri, fazla kilo için önerilmiyor sadece..
Nedemekgebeyim Ayyy sakın koş hemen kus yediysen mazallah çocuğun kremşantiye dönüşüverir 😂😂😂 Ay nerden buluyorsunuz böyle soruları kahkaha attım😁😁😁
birminnosannesi_ Melld cidden bunu soruyor musunuz lütfen bu kadar kasmayın arkadaşlar. Kola da zararlı çok şekerli şeyler de zararlı ama ben canım çektiğinde nefsimi öldürecek kadar yedim içtim herşeyden korkmayın bu kadar 🤯bu gözler daha neler görecek😂
LilithAura Melld ben kafede küflü pasta yedim yanlışlıkla 🤣🤣 doğum günümdü arkadaşlarım süpriz yapmak istemiş pasta sipariş etmişler yiyorum tadı bir tuhaf diyorum meğersem pastanın altına bi baktım küf ama şükür bebeğime bir şey olmadı 🤣🤣
yanlisanlamaama LilithAura bebekte bir şaşırmıştır ulan bu ne ki böyle tadı da değişik demiştir içerde😂
Gulsah5- Ben her gün pasta tatlı bal pekmez yiyorum valla şuan 36+3 haftalığım 16 kilo almışım tatlısız duramam çok şükür sorun da yaşamadım biraz kilom fazla o kadar 😅
yanlisanlamaama Melld bugün doğum günümü kutladık ben yedim bildiğimiz günlük yapılan temiz bir yerden almışlardı. Zaten yerken bayat mı değil mi anlaşılıyor. Ufak bir dilimden birşey olmaz afiyet olsun 🌸
yinehamile Melld okuyunca ister istemez bi gülme tuttu😂 pasta yani ne olabilir ki, şekerin yoksa ye gitsin,😃 o kadar takıntı yaparsan plastik şişelerde ki suyu bile içmemen gerekiyor.