17papatya @Avukathanimm tıbbın caresiz kaldıgı nokta, evet basınıza gelmediği için inanmayabilirsiniz, insan basına gelince anlıyor maalesef bir evladımdan sınra iki tane ikinci Trimester kaybım var yapılmayan test kaldı mı bilmiorum, cok sükür hersey referans aralığında, ki ben ilk gebelikte korkutulmadım ama iki ve üçüncü de sürekli bebeklermle ilgili kötü rüya gördüm, ya beni emmediler yada ben istemedm ittim hep. En son sübyan muskası yazdırdım, zaten vardı ilk dogumdan sonra öğrenmiştim, ama bana yazan hoca kati suretle tembih etti, hatta bana vermedi muskayı esime verdi banyoda dahl bıynunda kalack buna kılıf diktir, doguma kadar bedeninden ayrılırsa hamileyken yeniden yaomak gerekir dedi.aklınzda olsun. Su sıralar sükür koekmuyorm basta muskayı takınca cok sıkınrı verdiler ama suan daha iyiyö ve gebedi değilim. Gebeyken daha cok rahatsız ediyorlardı.