2 gün önce ayrıntılı ultrasona girdim doktor bebeğe sağlıklı dedi bebek rshimden 35 cm yukarıda çok güzel dedi normalde 30 cm oluyormuş mesafe sonra bebek aşağıda rahim kısmında hareketlerini hissediyosundur dedi evet dedim pek bişiy anlayamadım bebeğin 35 cm yukarda demek ne demek bilen var mı 🌼