Evet güzel annelerim. Bebişlerinize isim kararlaştırdınız mı? Biz kız bebek bekliyoruz ve Ecmel Vera ismine karar verdik. Ecmel ‘en güzel, en yakışıklı’ ; Vera ise ‘Takva sahibi, Allah’ın haram kıldıklarından kaçan’ demek. İkisi birleşince “En güzel takva sahibi” anlamına geliyor. Sizler ne yaptınız, anlamları nedir güzel bebişlerinizin isimleri? 🥰❤️