themom_ Bellisima21 merhaba :) bir problem yok demek, yani idrar yolu enfeksiyonunu sık yaşayan biri iseniz, sebebi vücudunuzun kendine kendine ürettiği bir bakteriden kaynaklanmıyor demek diye biliyorum. Ben de yaptırmıştım gebeliğin başında