Dematrions Ikra33 artık ben eşimin atletlerini giyiyorum 🤭hatta otururken Polar şal sariyorum .oylelikle isiniyorum
Ikra33 Dematrions aynı bende öyle eşimin atleti uzun diye giyiyorum. Polarli şal ile de karnımı sarıyorum. Kaç haftaliksiniz. Demekki normalmiş.