ebrutrn Kızlar 14 haftalık hamileyim kahverengi şeklinde akintim geldi ilk defa sizce normal mi ilk kez olunca bi endişelendirdi beni 😑
ebrutrn Zehra62 ya sadece peçeteye silerken hafif şekilde var onun dışında ağrım vs bisey de yok bilemedim bende
entnr [silindi] normal değil maalesef kahverengi akıntım olmuştu önemsemedim ne yazık ki düşük yaptım
ebrutrn [silindi] doktoruma sordum bugün için kontrol edelim dedi randevum var bugün bakalım inşallah her şey normaldir
ebrutrn [silindi] gittim canım hersey yolunda şükür ki önlem amaçlı progestan verdi çok şükür içim rahatladı
Senemkaya64 Hamile değilim ama kahve rengi leke geliyor 3 gündür bugün doktora cktm exagyn yazdı ne işe yarıyor bilginiz varmı