Tugbanurmurat Selam kızlar 34+5 günlük hamileyim.türkiye hastanesi özgür çetinere gidiyorum,onda doğum yapan varmı acaba.soğuk kanlı bi doktor gibi,herşeye normal diyor.sancı çıktı nst de hiç bişi vermedi sadece dinlen dedi???
Yesimkose Bende özgür hanıma gidiyorum bebegin esi aşağıdaymış ona gore cok normalmis gibi davrandı ama formdaki yorumlarda o kdrda hafife alinacak birsey gibi durmuyor kafam cok karışık figen hanma gecerim belki