Doktorum 32.haftaya kadar yukarı çıkmasını bekleyeceğiz dedi ama bebeğin sağlığı iyi dedi bı kaç gün önce detaylı ultrasonda da gördüler ama biraz yukarı çıkmış ve doğum kanalını kapatmıyor dediler kendi doktoruma gittiğimde tekrar soracağım bakalım tek sorunum ayakta çalışıyor olmak yeri geldi çoğu zaman çömeliyorum dikkatli bı sekilde olabildiğince dikkat ediyorum kanama yok ama sanırım eğer çıkmazsa sezeryan doğum oluyormuş