Kızlar dün alttan muane olduğunu yazmıştım doktor açılma var dedi iyiycede zorladı muanede bugünde nişanım geldi kasılmalarım vardı ama son bı saattir inanılmaz baskı hissediyorum ve en az 10 dakikada bir cisim geliyor tuvalete gidiyorum bu normal mi suyum falan mı geliyor acaba ama çişim in geldiğini hissediyorum 38+3 um ikinci gebeliğim ilkinde suyumu hastanede patlattılar su gelmesi nasi bişey bilmiyorum da bebekte inanılmaz hareketli bu arada