Bsr3 26Merve26 takma öyle takarsan kendinede onada zarar verirsin güzel düşün kontrollerini ihmal etme rabbim sağlıklı sağlıkla kucağına almayı nasip etsin inşallah
Mustafayigitvebeytugannesi yagmur50 keske benmki de kız olsaydı ya benmki erkek 20+2 olduk ama şu zamana kdar hiç hissetmedim 😒
yagmur50 Mustafayigitvebeytugannesi kişiden kişiye değişiyor 6 aylık olupta hissetmeyen bile oluyormuş merak etmeyin sizde hissedersiniz 🥰
Mustafayigitvebeytugannesi yagmur50 öyle tabide birde benmki üçüncü gebeliğim olunca endişeleniyorum gerçi doktorum 1 haftadan hissedersin dedi.
minik_koala_ve_annesi 26Merve26 24.haftadan sonra netlesiyor canim o haftadan sonra daha cok takip et 🥰