Kızlar merhaba ,
Salı günü sağlık ocağına kan verdim ve sonuç 48 çıktı. Sağlık ocağındaki doktor 4 haftalık olduğunu söyledi . Yani düşük gibi geldi . Pazartesi tekrardan kan vermemi istedi . Kasıklarım da o kadar çok ağrı var ki sanki kimyasal gebelikmiş gibi gelmeye başladı testim silikleşmeye başladığı için . Bu arada adet olduktan 10 gün sonra pozitif çizgisi gördüm doktor olabilir 9 ay boyunca adet olan da var dedi . İçinizde böyle yaşayan oldu mu ?? Olursa 2. Gecelik olucak .ilk hamileliğimde böyle ağrım olduğunu hatırlamıyorum.