23 haftalık hamileyim sabahtandır sırtıma vuran bir karın agrım var sağ tarafımda. Agrı eşiğim yüksektir normalde oturur kalkarkende ağrıyor karın kaslarımı kullandığım yerde ağrı başlıyo. Sizce korkulcak birşeymi? Yaşadığım yerde doktoru sürekli arıyamıyoruz bende sormak istedim böyle birşey yaşayan varmı? Sizce sebebi ne olabilir