Ben bebelac kullandim uzun süre belli bir zaman sonra kabızlık yapmaya başladı aşırı derece gaz yapıyordu ikinmadan dolayi poposunun kenarlarinda catlak olusmustu ıkındıkça çok ağlıyordu hem tuvaletini yapamıyor hemde gaz çıkaramiyor cikarinca da agliyordu ve çok kusuyordu şimdi sma kullanıyoruz öyle bir sıkıntımız kalmadı sancimiz kusmamiz geçti tuvaletimiz normale döndü çok çektim mama konusunda