Eken012 Arkadaşlar bulunduğu yerde tüp bebek merkezi bulunmayıp sehir dışında yaptıranlar nasıl oldu? Yumurta toplama, transfer uzaktan takip nasıl oldu??
Ozge-Ka Eken012 ben tekirdağda yaşıyorum istanbulda yaptırdım. Yumurta toplama döneminde biraz fazla gitmek gerekiyor 2 günde bir kontrol ediyorlar. Bana biraz tolerans göstermişlerdi biraz kontrol aralarını uzatmışlardı. Zaten çok uzak değildi günübirlik gittiğim günler bile oldu. Transferden önce de sadece 2 kere kontrol oldu. Transfer günü de sabah gittim işimiz bitince direkt yola çıkıp evime dönmüştüm.
Ceyda76 Eken012 edırne den ıstanbula gıt gel yaptım toplamaya kadar sk gıdıldı sonra azaldı erken saatlerde kalkıp yola düşüyorduk
Dlrdnz Eken012 ben Van’dan Diyarbakır’a gittim burda doktorum vardı bütün kontrolleri o yapıp hazırladı beni sadece yumurta toplama günü ve transfer günü gitmiştim Diyarbakır’a. Sizde gideceğiniz doktora söyleyin kontrolleri olduğunuzu şehir de yapın
Eken012 Ozge-Ka Sizin yine günübirlik gidilip dönülmüs. Transfer sonrasi yolculuga hemen izin verdiler mi. İlk denemede mi pozitif sonuc aldiniz
Aysennnnnn Ben yurtdışında yaşıyorum git gel benim için ölüm yine de katlanıyorum keşke olumlu olsa. Akrabamız olan insanlarda kalıyorum ben canım
Eken012 Aysennnnnn Sizin daha zor bu kacinci denemeniz. Akrabada kalinca butun surece ortak oluyorlar ister istemez. Benimde ilkinde öyleydi simdi ikinciye baslayacagm kimseye soylemek istemiyorm
Eken012 Ceyda76 özel aracla gidip gelinebilcek yerde sizin ben ucak ile toplama ve transferde gidecegim bulundugum yerde guvenilir doktor bulursam buyutme islemini burada yaptiracagim. Daha istanbulda gorusmeye gitmedim nasil olacak bilmiyorum. Artik beklemek istemiyorum.
Ozge-Ka Eken012 evet izin verdiler. İlk denememdi pozitif sonuç aldım 19 haftalığım şuan. Transferden sonra sürekli yatmamam konusunda uyarmışlardı zaten. Yatmak iyi bir şey değil kan akışı açısından.
Ceyda76 Eken012 eğer doktorunuz bılındık veya Prof fılansa başka sehırlerde ogrencılerı oluyor doçent fılan ara kontrollerı onlarda yapıyor suan başka sehırden doktoruma gelen hastalar var şehirlerınde olanlara gıdıyorlar toplama transfer ıstanbulda oluyor
Eken012 Ozge-Ka Allah kucaginiza almayi nasip rtsin Ben ilk tüp bebekte uzun süre misafirlikte kaldım olumlu oldu kalbi durdu. Bu sefer bulundugum yerden gideceğim insallah. Emeklerimin sonucunu alirim
Ozge-Ka Eken012 teşekkür ederim darısı sizin başınıza inşallah❤️ Ben de kalmak istemedim başka bir yerde, yaşadığım yerin yakın olması avantajdı tabi. Bazı hastanelerin anlaşmalı otelleri oluyor. Yaptıracağınız yere sorabilirsiniz belki vardır.
Eken012 Ozge-Ka Amin insallah ❤️ Daha gorusmeye gitmedim ocakta dusunuyorum sorarim antlasmali yerleri var mi? Siz nerede yaptirdinz
Eken012 Ceyda76 İlk tüp bebek yaptrdığım kiside yaptırmayacağım. Simdi dusundugum kisi ile ocakta gorusmeye gideceğım nasil bir yol cizer bilmiyorum.Kendim calsiyorum da uzun sure gidip kalamam
Eken012 Dlrdnz Vanda doktorunuz kimdi acaba ? Diyarbakirda nerede yaptrdınız çünkü diyarbakırda asılama yaptim olumsuz oldu