Arkadaşlar hepinizden annem hanimsah üzgün adına içinizden ne gelirse dua istiyorum Allah onu bize bağışlasın bugün kalp krizi geçirdi anjiyoya aldılar stent takılmış yarın baypasa alacaklar 😭 dua edin iyileşsin sağ salim atlatsn ameliyati insAllah ağır bir ameliyat biliyorsunuz Rabbim onu babama bana torunlarına bağışlasın