Kızlar nasılsınız?Öncelikle 17 haftalik gebeyim şükür bi hemoroid agir evrede degil.Ve hamileliktete cikmadi Bu hic takilmadim yani bazen bir cikiyodu bir kayboluyodu 4-5 yil oncesinden var bende ama dedigim gibi bir cikiyodu bazende kayboluyodu cok kucukdu fark edilmiyordu bile.Ama hamileligimin 13 haftasindan sonra gozume batmaya basladi elime gelir oldu itince iceri gidiyor ama biraz bacaklarini aralayip oturaam hemen dışa çıkıyor bir adet ve nerdeyse minik bezelye kadar.Napim su an icin agri felan yok ama bazen kasiniuorm sanki daha once hic kasinmamisdim acaba omu kasiniyo onuda bilmiyormki.Doktoruma sordum agri sizi yoksa gecmis olsn o gitmez zaten dedi.Cogu kiside olur kaybolmaz dedi.Ama ben kafama cok takdim bunu cok tiksiniyorm yaa gercektenn bunu kaybeden yok eden bisey varsa birisi bana yazarmi